Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

«Μου έλεγαν τα αφεντικά μου: "Κάνε λίγο τη χαζή"»

Τις τηλεοπτικές τις «εμπειρίες» κατά τη διάρκεια της παράμονής της στην Ελλάδα αποκάλυψε η γνωστή παρουσιάστρια Ευγενία Πασχαλίδου.

«Έκλαιγα και στεναχωριόμουν όταν έφυγα από την Ελλάδα, γιατί ένιωσα ότι απέτυχα με κάποιον τρόπο, ότι έχασα τον εαυτό μου. Έφτασα να κάνω μια εκπομπή που δεν θα την έβλεπα ούτε εγώ η ίδια. Ήρθα με άλλες προϋποθέσεις, με δίψα για να δημιουργήσω, να κάνω πράγματα, και κατέληξα να κάνω ό,τι όλοι οι άλλοι: Ένα πρωινό στο star με κουτσομπολιό. Δεν ήμουν εγώ αυτό. Μου έλεγαν τα αφεντικά μου: "Κάνε λίγο τη χαζή, υποτίμησε τον εαυτό σου, τσαλακώσου". Και επέστρεψα στη Σουηδία, έκανα ντοκιμαντέρ με τρεις κι εξήντα, αλλά ένιωθα τόσο καλά, τόσο περήφανη για τον εαυτό μου και πάλι. Ένιωθα ότι ζορίζω λίγο το μυαλουδάκι μου και ότι πραγματικά στέκομαι στις μύτες των ποδιών μου. Αυτό χρειαζόμουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου