Ο marketing manager του Twitter, John Bonini, πιστεύει πως η δημοσιότητα και η απευθείας επικοινωνία που έχει η τραγουδίστρια με τους θαυμαστές της μέσα από το Twitter, την βοηθάει να ενισχύσει το εισόδημά της, αλλά και την νόμιμη αγορά των τραγουδιών της.
Μάλιστα ο Bonini πρόσθεσε: “Έχει δημιουργήσει έναν δεσμό με τους θαυμαστές της, κάνει re-tweets αυτά που της στέλνουν και δείχνει να είναι σας εκείνους.”
Μην ξεχνάτε ότι πρόσφατα η Gaga έγινε η πρώτη στην ιστορία του Twitter που κατάφερε να φτάσει τα 20 εκατομμύρια followers ενώ κάτω από εκείνη ακολουθεί ο Justin Bieber, η Katy Perry, η Shakira και η Rihanna.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου