Με το τέλος των δεύτερων επίσημων δοκιμαστικών MotoGP στην Sepang, η Honda βρέθηκε και πάλι στην κορυφή των χρονολογίων με τους δύο εργοστασιακούς της αναβάτες.Παρόλα αυτά, η μεγαλύτερη εταιρεία μοτοσυκλετών παγκοσμίως είδε το αβαντάζ που είχε χτίσει κατά τα πρώτα επίσημα δοκιμαστικά στα τέλη Ιανουαρίου, να μηδενίζεται σχεδόν, ιδιαίτερα όσον αφορά τον βασικό της ανταγωνιστή, την Yamaha.
Η κατάσταση κοντεύει να ανατραπεί σε βαθμό που ο αντιπρόεδρος του HRC φτάνει να αμφισβητήσει ο ίδιος την άποψη ότι η Honda διαθέτει την καλύτερη μοτοσυκλέτα ενόψει της σεζόν 2012. Δήλωσε ο Nakamoto san: «Η M1 είναι πολύ γρήρογη και αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό εμπόδιο για εμάς, γιατί δεν βρισκόμαστε στο ίδιο επίπεδο. Η Honda είναι πολύ ισχυρή, όμως η Yamaha διαθέτει εξαιρετική συμπεριφορά. Σαν σύνολο έχουν αυτήν τη στιγμή το καλύτερο πακέτο.
Όλα αυτά οφείλονται μάλλον στο υπερβολικό chattering (τις αναπηδήσεις των τροχών) για το οποίο γκρινιάζει ο ο Casey Stoner ήδη από τα προηγούμενα δοκιμαστικά του Φερουαρίου. «Εχουμε και κάποια μικροζητήματα να λύσουμε, αλλά βασικό μας πρόβλημα παραμένει το chattering. Όχι τόσο στα φρένα όσο μέσα στη στροφή. Η συχνότητα των αναπηδήσεων μεταβάλλεται ανάλογα με το είδος και την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας».
Καθώς η Honda πέρυσι δεν αντιμετώπισε τέτοιο πρόβλημα, πιθανολογείται ότι ο ένοχος είναι είτε η αύξηση του ελάχιστου βάρους από τα 153 στα 157 Kg), είτε τα νέα ελαστικά της Bridgestone, είτε ο συνδυασμός αυτών.
«Η αλλαγή των κανονισμών και η αύξηση του βάρους είναι σαν τιμωρία για εμάς επειδή αυξάνει το κόστος εξέλιξης της μοτοσυκλέτας, νομίζω όμως ότι το φαινόμενο προξενείται κυρίως από τα λάστιχα. Η Bridgestone δουλεύει εντατικά και ήδη έχει φέρει κάποιες νέες γόμες, δυστυχώς όμως τα λάστιχα που προξενούν λιγότερο έντονο chattering, είναι αυτά που
έχουν τη χειρότερη απόδοση».
Ανησυχητική ήταν για την Honda και η προσομοίωση αγώνα την οποία δοκίμασε ο Jorge Lorenzo, γυρίζοντας σταθερά κάτω από τα 2 λεπτά και 2 δέκατα του δευτερολέπτου.
«Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να κάνουμε τέτοιες προσωμοιώσεις καθώς χάσαμε όλη τη δεύτερη μέρα των δοκιμών και μετά είχαμε τεράστιο φόρτο εξέλιξης. Δεν ήμασταν βέβαιοι για το τί ακριβώς συνέβη στον κινητήρα, αλλά προέχει η ασφάλεια των αναβατών μας. Και επιπλέον, την τρίτη μέρα δεν είχαμε χρόνο για οποιεσδήποτε αλλαγές, ούτε στην απόδοση του κινητήρα.Δεν προλάβαμε ούτε καν να αλλάξουμε τη χαρτογράφησή του».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου