
Κύκλοι του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) σημείωσαν ότι υπάρχουν θέματα που εάν δεν αντιμετωπισθούν, ο φόβος να μείνουν νησιά χωρίς πλοία μπορεί να γίνει τραγική πραγματικότητα.
Σοβαρό πρόβλημα αποτελεί, όπως δημοσιεύει η «Καθημερινή», το υψηλό κόστος των καυσίμων, το οποίο, το 2011 σε σχέση με το 2010, αυξήθηκε κατά 44%, ενώ για το 2012 η αύξησή του μπορεί να είναι ακόμη μεγαλύτερη.
Αυτό σημαίνει ότι το ημερήσιο κόστος λειτουργίας ενός πλοίου αυξάνει σε βαθμό που δεν μπορεί να καλυφθεί, καθώς έχει μειωθεί η διακίνηση επιβατών και οχημάτων έως και 30%, ανάλογα με τη δρομολογιακή γραμμή.
Έτσι, οι εταιρείες, προκειμένου να περιορίσουν τις οικονομικές ζημίες τους, προχωρούν σε συγχωνεύσεις δρομολογίων ή μειώσεις τους, ενώ κάποιες άλλες έχουν επιλέξει πιο «δυναμικές» λύσεις, όπως να «δέσουν» πλοία τους.
Σε ορισμένες γραμμές οι εβδομαδιαίες προσεγγίσεις μειώνονται από έξι σε μία ή σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να διακοπούν τελείως τα δρομολόγια!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου