
Σύμφωνα με τη μελέτη της εταιρείας όλο και περισσότερες γυναίκες blogάρουν ενώ παρόλο που οι άνδρες κρατούν ακόμα τα «ηνία» το ποσοστό τους έπεσε στο 59% από το 64% που ήταν πέρυσι.
Τα παραδοσιακά Media προσπαθούν να αυξήσουν τη δημοτικότητα των blogs τους έτσι ώστε να προαγάγουν την εμπορικότητά τους, αναφέρει ο Higgins και συνεχίζει λέγοντας «δείτε τις ιστοσελίδες των Times της Νέας Υόρκης και του CNN. To blogging παίζει τεράστιο ρόλο σε ό,τι συμβαίνει. Προσπαθούν να γεφυρώσουν το κενό μεταξύ της άποψης και των γεγονότων σε πραγματικό χρόνο».
ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΝΕΤΕ LIKE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ: REPORTS-NEWS
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου