Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Κατερίνα Καραβάτου: «Ποτέ δεν θεώρησα την τηλεόραση δεδομένη»

Η Κατερίνα Καραβάτου μίλησε για την τηλεόραση και δήλωσε πως δεν θεωρεί τίποτα δεδομένο. «Ποτέ δεν θεώρησα την τηλεόραση ως κάτι δεδομένο, ούτε την επόμενη χρονιά, ούτε την επόμενη μέρα.Kι αυτό είναι κάτι πάρα πολύ συνειδητό και το κάνω για όλα τα πράγματα στη ζωή μου», δήλωσε. Όσο για αν αυτό το θεωρεί σοφία ή ανασφάλεια είπε: «Μπορεί και τα δυο. Εξηγείται όμως ψυχολογικά. Βλέπεις, εγώ από μικρή είχα την αίσθηση πως έχω μεγάλους γονείς, την ανασφάλεια πως μπορεί, ξαφνικά, να φύγουν από τη ζωή. Για αυτό πάντα προσπαθώ να ευχαριστηθώ την κάθε μέρα μου όσο γίνεται περισσότερο. Και είμαι πάντα προετοιμασμένη για μια μεγάλη αλλαγή. Έτσι κι αλλιώς η ζωή μου δεν είναι η τηλεόραση».
Πηγή: Downtown

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου