Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Πρώτα η οικογένεια, μετά η δουλειά!

Η Jessica Alba μίλησε στο περιοδικό Latina σχετικά με το δεύτερο παιδί της αλλά και με το πώς συνδυάζει μητρότητα και καριέρα: «Την πρώτη φορά, η κάθε στιγμή ήταν μια καινούρια και τρομαχτική εμπειρία και τώρα ξέρω τι να περιμένω και σκέφτομαι: “Εντάξει, το έχω ξαναπεράσει". Με την Honor, συνεχώς αναρωτιόμουν "Κινείται; Χτυπάει η καρδιά της;" Ανησυχούσα για τα πάντα, αλλά με αυτό το μωρό δεν έχω τα ίδια άγχη».

Επίσης, μίλησε για το πώς καταφέρνει να συνδυάζει μητρότητα και καριέρα: «Αφού έκανα την Honor, για λίγο καιρό δεν έφευγα από το σπίτι. Όλη την ώρα άλλαζα πάνες και την τάιζα και ταυτόχρονα προσπαθούσα να μπω στη ρουτίνα της δουλειάς μου. Αγαπώ αυτό που κάνω, δεν πρόκειται όμως να περάσω χρόνο μακριά από την κόρη μου, αν δεν αξίζει τον κόπο. Πριν την αποκτήσω, η δουλειά μου ήταν ό,τι είχα, αλλά όχι πια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου