Μπορεί να ακούγεται κάπως το στριπτιζέζ αλλά δεν είναι ακριβώς αυτό που φανταζόμαστε. Το σίριαλ είναι κωμωδία, οπότε είναι περιορισμένο το σόκιν στοιχείο του», δηλώνει η ηθοποιός στο «Έθνος».
Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011
«Υποδύομαι μια κοπέλα που είναι στριπτιζέζ»
Μπορεί να ακούγεται κάπως το στριπτιζέζ αλλά δεν είναι ακριβώς αυτό που φανταζόμαστε. Το σίριαλ είναι κωμωδία, οπότε είναι περιορισμένο το σόκιν στοιχείο του», δηλώνει η ηθοποιός στο «Έθνος».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου